رونالدو بهترین گلزن تاریخ جام ملتهای اروپا شد..

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو بهترین گلزن تاریخ جام ملتهای اروپا شد..

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو بهترین گلزن تاریخ جام ملتهای اروپا شد..

طرفداری- تیم ملی پرتغال در مرحله مقدماتی یورو 2016 میزبان تیم ارمنستان بود که در پایان موفق شد با تک گل ستاره و کاپیتان خود 1-0 پیروز شده و به رده دوم گروه صعود کند.
شرح بازی

فرناندو سانتوس که برای دومین بار در یک دیدار رسمی روی نیمکت سلسائو می نشست، قصد داشت با کسب دومین پیروزی در مرحله مقدماتی یورو 2016، تیمش را به صدر جدول گروه برساند. اما در نیـمه نخست تلاش دو تیم و حملات پرتغالی ها راه به جایی نبرد و تنها 3 کارت زرد نصیب بازیکنان پرتغال شد و دو تیم 0-0 مساوی به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، رفته رفته تعویض های سانتوس هم از راه رسیدند و بدین ترتیب، ادر به عنوان اولین تعویض جانشین پوستیگا شد. در دقیقه 70 نیز کوارسما به جای دنی وارد میدان شد. سرانجام در دقیقه 72 این کریستیانو رونالدو بود که بار دیگر تأثیر خود را گذاشت و روی پاس نانی موفق به گشودن دروازه ارمنستان شد؛ بدین ترتیب او با 23 گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت های یورو، رکورد توماسون را شکست.

در دقیقه 85 نیز ادر قدر پاس عالی رونالدو را ندانست و موقعیتی باور نکردنی را از دست داد تا بازی با نتیجه 1-0 به سود پرتغال به پایان برسد؛ آنها با 6 امتیاز از 3 مسابقه در رده دوم قرار گرفتند.


ترکیب دو تیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 24 آبان 1393 | 11:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.